Dofinansowanie do wyjazdów turystycznych

REGULAMIN dofinansowania do imprez turystycznych i wycieczek organizowanych przez ZNP w Politechnice Wrocławskiej

  1. Osobami uprawnionymi do korzystania z dofinansowania do imprez i wycieczek organizowanych przez Radę Zakładową ZNP są członkowie ZNP w PWr.
  2. Dofinansowanie do imprez i wycieczek:
    a. dofinansowanie do imprezy lub wycieczki o koszcie do 500,- zł na osobę wynosi 40% kosztów,
    b. o wielkości dofinansowania do imprezy lub wycieczki o koszcie powyżej 500,- zł na osobę, decyduje każdorazowo Prezydium Rady Zakładowej ZNP.
  3. Osoba rezygnująca z imprezy lub wycieczki ponosi następujące koszty:
    a. pokrywa koszty poniesione przez RZ ZNP będące sutkiem rezygnacji. Dotyczy to także kosztów transportu przypadających na uczestnika wyjazdu, związanych z niewykorzystanym miejscem,
    b. jeżeli imprezę lub wycieczkę organizuje podmiot zewnętrzny, z którym ZNP zawarł umowę, obowiązują zasady ponoszenia kosztów określone w umowie z tym podmiotem.
  4. W sytuacjach nie ujętych w tym regulaminie decyzję podejmuje każdorazowo Prezydium Rady Zakładowej ZNP w Politechnice Wrocławskiej.

 

Regulamin uchwaliła Rada Zakładowa ZNP w dniu 20.11.2012 roku i obowiązuje on  od dnia 1.01. 2013 roku.